- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

چهره‌هایی که در آلودگی هوا راهی‌ بیمارستان‌ شدند / از بهنوش بختیاری تا احسان خواجه‌امیری

aloodegi-hava

به گزارش خبرنگار سوره سینما [1]، معضل آلودگی از جمله موضوعات حل نشده شهر تهران و برخی یگر از کلان‌شهرهای کشورمان است که در این چند روز اخیر، گریبان همه اهالی پایتخت از جمله هنرمندان را گرفته است و برخی از آن‌ها را روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرده است.

بهنوش بختیاری

چند روز پیش بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان تصویری از حضور خودش در درمانگاه را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «آسمان ما رو پس بدید… اینجا درمانگاه… آی لاو یو محیط زیست….یاعلی».

behnoosh-bakhtiyari [2]

انتشار این خبر بازخوردهای فراوانی داشت و بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون برای ملاقات با این بازیگر سینما، راهی بیمارستان شدند.

علی رضوانی

مجری برنامه جنجالی خارج از گود ۲۰:۳۰ یکی دیگر از چهره‌هایی بود که در طی روزهای گذشته خبر بسیتری شدنش در بیمارستان به خاطر آلودگی‌ هوای تهران رسانه‌ای شد.

ali-rezvani [3]

احسان خواجه‌امیری

همزمان با شدت گرفتن میزان آلاینده های هوای تهران و رسیدن آن به بیشترین شدن غلضت آن در یکی دو روز گذشته، احسان خواجه امیری، خواننده سرشناس کشورمان نیز، با عوارض ناشی از آلودگی هوا دست به گریبان شد و راهی بیمارستان شد.

ehsan-khajeamiri [4]

وی در تازه‌ترین پست اینتساگرامی خود با انتشار یک عکس سلفی از بستری‌شدنش در بیمارستان نوشت: «من و سرم یهویی! گفتم هوا بده بیرون نرین خودم عمل نکردم.»

با ادامه داشتن این وضعیت معلوم نیست آلودگی هوا قرار است که دامن‌گیر چه تعداد دیگری از چهره‌های سرشناس کشورمان شود.