- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رونمایی از گریم حامد بهداد در «هیهات» / پایان فیلمبرداری اپیزود هادی نائیجی

behdad-heyhat

به گزارش سوره سینما [1] ، چهارمین اپیزود از فیلم سینمایی « هیهات» بعنوان اولین فیلم چهار اپیزودی سینمای ایران، توسط هادی نائیجی کارگردانی می شود تا در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور جدی داشته باشد.

این فیلم توسط دانش اقباشاوی،هادی نائیجی، هادی مقدم‌دوست و روح‌الله حجازی نوشته و کارگردانی شده است که پس از۷۰ جلسه، فیلمبرداری آن پایان یافت. تدوین فیلم سینمایی «هیهات» نیز همزمان با فیلمبرداری توسط خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا شروع شد و در حال حاضر ۷۰ درصد آن به سرانجام رسیده است.

همچنین «مسعود سخاوت دوست» قرار است موسیقی فیلم سینمایی «هیهات» را بسازد و برای دومین بار در کنار محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده فیلم در جشنواره بین المللی فیلم فجر حاضر شود. اولین همکاری مشترک این دو نفر به فیلم «ماهی سیاه کوچولو» با بازی مریلا زارعی و مصطفی زمانی بازمی گردد که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر نمایش داده شد.

همزمان با آهنگسازی کارهای مربوط به صداگذاری و جلوه‌های ویژه کامپیوتری این کار نیز در حال انجام است و قرار است اولین نمایش این فیلم با نقش آفرینی بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی،   بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمد و خسرو شهراز در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر باشد.

این پروژه اپیزودیک با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی، محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج می باشد.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید بیات، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، دستیار تهیه کننده: سید سجاد طباطبایی، تدوینگر: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر صداگذاری: امین شریفی و بابک شکیبا، آهنگساز مسعود سخاوت دوست، مدیر تدارکات: سعید نظری، جلوه های ویژه بصری و ناظر پس از تولید: وحید قطبی زاده، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: فائزه آقابابائی، مجری طرح: موسسه فرهنگی وصف صبا، محصول سازمان هنر و رسانه ای اوج.