- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نخستین تیزر اسکار رونمایی شد

Oscar

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از  تسنیم [2]، نخستین تیزر اسکار ۲۰۱۶ با حضور کریس راک مجری این برنامه شب اول ژانویه در فضای مجازی منتشر شد. این مجری، کمدین و بازیگر آمریکایی که بیش از ۶۰ بار مجری برنامه زنده شنبه (SNL) تلویزیون آمریکا بوده است، سال ۲۰۰۵ هم مجری گری اسکار را بر عهده داشته است. آن مراسم طبق آمار به شدت موفق تر از مراسم سال گذشته نیل پاتریک هریس بوده به طوری که امتیاز نیلسن آن حدود ۵ درصد بیشتر است.

حالا تهیه کنندگان جدید برنامه که پس از سه سال جای نیل مرون و کریگ زیدن را گرفتند امیدوارند بتوانند پیام های رضایت بخش بیشتری را از مخاطبانشان جذب کنند. اما دیوید هیل و رجینالد هادلین، تهیه کننده های جدید هم فعلا نتوانسته اند صد در صد کارهایی را که در برنامه شان بوده انجام دهند. پیش از این هیل اعلام کرده بود اسکار امسال دو مجری خواهد داشت اما در ماه اکتبر به ناگاه اعلام شد که کریس راک تنها مجری مراسم بزرگ آکادمی است.

در اسکار سال ۲۰۰۵، فیلم «عزیز میلیون دلاری» ساخته کلینت ایستوود بهترین فیلم سال شد، «هوانورد» مارتین اسکورسیزی با ۵ جایزه بیشترین جوایز را به خودش اختصاص داد و جایزه بهترین انیمیشن سال هم به «شگفت انگیزان» ساخته برد برد و کمپانی های دیزنی و پیکسار رسید. در آن سال اخاندرو آمنابار هم اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را به خاطر «دریای درون» به اسپانیا برد.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر اسکار [3]