- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«من دختر نیستم» راهی دو جشنواره فیلم بین المللی شد

man-dokhtar-nistam

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه ای این فیلم، فیلم کوتاه «من دخترنیستم» به نویسندگی و کارگردانی قاسم بدیرخانی به جشنواره بین المللی کالرتیپ استرالیا (Colortape) و جشنواره آفتاب طلایی مالتا Goldensun راه یافت.

این فیلم سینمایی داستان آسیب ها و چالش های دختری جوان را به تصویر می کشد که در پی یک دوستی ناموفق مسیر زندگی اش تغییر پیدا می کند و با مشکلاتی رو به رو می شود. مراحل ساخت این فیلم کوتاه داستانی شهریورماه امسال در تهران پایان یافته است.

آرزو انواریان، رها بذرافشان، داود محمد آبادی، محمدرضا پاشنامه، رضا برزنویی، سیدرضا پورآقا، سمیرا عربی، رمضان نقدی فر، مرتضی دربهشتی، امین البرزی، سمیرا فلاح، احمد اسفندیاری، اندیشه یدی در این فیلم کوتاه ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از : تصویربردار : سیامک جاوید، تدوین :قاسم بدیرخانی ، امین البرزی، صدابردار : مرتضی دربهشتی ، عکاس : زهرا دانشی.

گفتنی است بدیرخانی کارگردان فیلم کوتاه «من دختر نیستم» پیش از این با فیلم کوتاه «هوا را از من بگیر» در جشنواره آثار موبایلی فرانسه حضور داشت و همچنین فیلم کوتاه «یک نخ سیگار» با تصویربرداری سیامک جاوید نیز از دیگر ساخته های بین المللی و جدید اوست .