- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نخستین اکران «دایو» در آخرین روز عمار + پوستر

dive1

به گزارش سوره سینما [1] ، این فیلم اکنون در حال اصلاح نور و رنگ است و عوامل آن در تلاش اند تا نسخه نهایی آن را برای روز آخر این جشنواره آماده کنند. بنابر برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم عمار، «دایو» چهارشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۱۹ در سالن یک سینمافلسطین به نمایش درمی آید. امروز پوستر این اثر رونمایی شد.

«دایو» نخستین فیلم داستانی تولید شده با موضوع شهدای غواص است که کارگردانی آن را حسین دارابی برعهده داشته است و از جدیدترین تولیدات باشگاه فیلم سوره حوزه هنری محسوب می شود.

این فیلم روایتگر نحوه اسارت یکی از شهدای غواص است که در محاصره ای از نیروهای عراقی پس از اتفاقات تلخ و عجیب، به شهادت می رسد.

حسین دارابی پیش از این فیلم کوتاه «علمک» را در باشگاه فیلم سوره کارگردانی کرده بود که به عنوان بهترین فیلم در شبکه اکران مردمی عمار با بیشترین تعداد اکران معرفی شده است.

عوامل فیلم داستانی «دایو» عبارتند از تهیه کننده: محمدرضا شفاه، نویسنده و کارگردان: حسین دارابی، بازیگران: امیر کربلایی زاده، حسین پورکریمی، رابعه مدنی، حسین دریس و علی رضا مظفری، مدیر تصویربرداری: داود رحمانی، مدیر جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، تدوین: سیاوش کردجان، صدابردار: اکبر یعقوبی، صداگذار: مهدی جمشیدی، آهنگساز: امید روشن بین، محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

Dive-poster