سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ دی ۱۳۹۴ در ۱:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

راهیابی همزمان یک فیلم کوتاه ایرانی به سه جشنواره بین المللی

man-dokhtar-nistam

پس از موفقیت فیلم کوتاه «من دختر نیستم» در راهیابی به دو جشنواره بین‌المللی کالرتیپ استرالیا و گلدن‌سان مالتا، این اثر داستانی به جشنواره بین‌المللی فیلم های کوتاه لوس‌آنجلس نیز رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای این فیلم، فیلم کوتاه «من دختر نیستم» نوشته و ساخته قاسم بدیرخانی که پیش از این برای شرکت در دو جشنواره بین المللی فیلم کالرتیپ استرالیا (Colortape) و جشنواره آفتاب طلایی مالتا Goldensun پذیرفته شده بود، به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه لوس‌آنجلس آمریکا LA Shorts Awards نیز راه یافت.

این فیلم کوتاه، داستان آسیب ها و چالش های دختری جوان را به تصویر می کشد که در پی یک دوستی ناموفق مسیر زندگی اش تغییر پیدا می کند و با مشکلاتی رو به رو می شود. مراحل ساخت این فیلم کوتاه داستانی شهریورماه امسال در تهران پایان یافته است.

آرزو انواریان، رها بذرافشان، داود محمد آبادی، محمدرضا پاشنامه، رضا برزنویی، سیدرضا پورآقا، سمیرا عربی، رمضان نقدی فر، مرتضی دربهشتی، امین البرزی، سمیرا فلاح، احمد اسفندیاری، اندیشه یدی در این فیلم کوتاه ایفای نقش کرده اند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: تصویربردار: سیامک جاوید، تدوین: قاسم بدیرخانی و امین البرزی، صدابردار: مرتضی دربهشتی، عکاس: زهرا دانشی.

گفتنی است بدیرخانی کارگردان فیلم کوتاه «من دختر نیستم» پیش از این با فیلم کوتاه «هوا را از من بگیر» در جشنواره آثار موبایلی فرانسه حضور داشت و همچنین فیلم کوتاه «یک نخ سیگار» با تصویربرداری سیامک جاوید نیز از دیگر ساخته های بین المللی و جدید اوست .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>