- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

لئوناردو دی کاپریو دوست ندارد کارگردان شود!

leonardo-dicaprio

به گزارش سوره سینما [1]، به نقل از ورایتی، لئوناردو دی کاپریو که از دیروز با اکران فیلم «بازگشته» به صورت گسترده راهی سینماها شده است در گفتگویی اعلام کرد دوست ندارد هرگز روی صندلی کارگردانی بنشیند.

او گفت: آنقدر خوش شانس بودم که با بیشتر فیلمسازان بزرگ کار کنم و به همین دلیل هرگز اشتیاق ندارم تا خودم به این کار بپردازم.

دی کاپریوی ۴۱ ساله گفت: فکر نمی‌کنم هرگز بتوانم با آنجه به عنوان کارگردان دیده‌ام، خودم را مقایسه کنم. وقتی در حال ساخت یک فیلم هستی خیلی چیزهای متنوعی پیش می‌آید که باید به آنها فکر کنی. من واقعا نمی‌خواهم کاری را که آنها می کنند، انجام بدهم. حقیقت این است که در طول حرفه طولانی کاری‌ام به عنوان بازیگر، من با بزرگانی مثل آلخاندرو (ایناریتو) و مارتی (اسکورسیزی)، کار کرده‌ام و هیچ وقت فرصت نکرده‌ام بایستم و ببینم آنها دارند چه کار می‌کنند چون همیشه همه تلاشم این بوده که ببینم خودم باید چه کاری بکنم.

دی کاپریو گفت: اما فوق‌العاده است اگر کسی را داشته باشی که همه این تجربه‌های خیلی بزرگ را مستند کند. برای همین وقتی با چنین کارگردان‌هایی کار می کنی باید دنبال یک نفر باشی. همین تصمیمات کوچک است که یک دفعه همه چیز را تغییر می‌دهد و تو را از یک چیز معمولی بودن جدا می‌کند.

دی کاپریو که چندین ماه در حال کار کردن با ایناریتو برای بازی در فیلم «بازگشته» بوده این فیلم را سخت‌ترین کاری خواند که تا حالا بازی کرده است.

منبع: مهر