- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» در مراحل پایانی صداگذاری / رونمایی در جشنواره فجر + عکس

khiabane-41

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی پروژه، تدوین اولین ساخته قربانی مدتی پیش توسط مریم نراقی به پایان رسید و هم اکنون توسط بهمن اردلان در مراحل پایانی صداگذاری قرار دارد.

ستار اورکی نیز ساخت موسیقی این فیلم را بر عهده داشته است.

اولین نمایش «خانه ای در خیابان چهل و یکم» در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دعواى ٢ برادر بحرانى را در خانواده ایجاد می‌کند مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ی یک خانه زندگى می‌کنند سعى می‌کنند هرکدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند.

در «خانه ای در خیابان چهل و یکم» مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی به ایفای تقش می پردازند.

از عوامل تولید این فیلم می توان به:کارگردان: حمیدرضا قربانی، نویسنده:آزیتا ایرایی بر اساس طرحی از حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، مشاور تهیه:محمدصادق آذین، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه‌ولباس: شیوا رشیدیان، مدیرتولید: محمد یمینی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین:مریم نراقی، صداگذار:بهمن اردلان، موسیقی: ستار اورکی، دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری، برنامه‌ریز:یاسر قارونی، منشی‌صحنه:حمیرا نعمت‌اله، عکاس: ایران انتظام، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، مدیرتدارکات: مهرداد مهرپویان و تهیه کننده:سید محمود رضوی. محصول موسسه سیمای مهر .

حمیدرضا قربانی پیش از این ساخت فیلم تلویزیونی «سه ماهی» را در کارنامه خود دارد که برای این فیلم جوایز متعددی را دریافت کرده است.