- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

گوهر خیر‌اندیش با «فصل نرگس» همراه شد

fasle-gohar

به گزارش سوره سینما [1] ، فیلم سینمایی فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت که چندی پیش در تهران کلید خورد با دعوت از خیراندیش برای ایفای نقش فریده ،  دیگر بازیگر خود را معرفی کرد.

خیر اندیش که مدتی بود در امریکا بسر می برد برای حضور در این فیلم به ایران آمده است و روز گذشته مصادف با سالروز تولد تورج منصوری در لوکیشنی واقع در دارآباد مقابل دوربین این فیلمبردار با سابقه سینما رفت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: این فیلم روایت آدم‌های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع‌دوستی را به درستی درک می‌کنند. «فصل نرگس» در جزئیات خود داستان عشق است و دوستی با هم نوع، اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.

فصل نرگس دومین اثر سینمایی آذربایجانی پس از «آیینه های روبرو» بشمار می رود که ژانر اجتماعی دارد و ریما رامین فر،یکتا ناصر، پژمان بازغی ، سام نوری ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی و صالح میرزا اقایی بازیگران قطعی شده این فیلم تا امروز هستند.

این فیلم اثری پربازیگر است و لوکیشن های متعددی دارد که از جنوبی ترین نقطه تهران تا شمالی ترین منطقه پایتخت را به تصویر خواهد کشید.

عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: نگارآذربایجانی، مدیرفیلمبرداری: تورج منصوری، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری ، صدابردار:عباس رستگارپور، مدیرتولید: بهزاد هاشمی،  طراح صحنه: مهرزاد ضرابیان، طراحان لباس:مهرزاد ضرابیان،مه لقا ناقد ، تدوینگران: سودابه سعید نیا، خشایارموحدیان، طراحی وترکیب صدا: رضا نریمی زاده، موسیقی: ستاراورکی، گرافیست و طراح تیتراژ: عزیزمحسنی، طراح پوستر: سیروس سلیمی، جلوه های ویژه ی کامپیوتری: فریدفصیحی، فیلمبردار: رضاغفاری، دستیاراول کارگردان وبرنامه ریز: شکیل مظفری، منشی صحنه: آذرتجلی،عکس: امیدصالحی، مستندپشت صحنه:شایسته ایرانی، ، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل،تبلیغات فضای مجازی:آریان امیرخان، مدیرتدارکات:امیریمینی ، امور مالی : مهدی اسکندری ، امورفنی صدا،تصویر و اصلاح رنگ:استودیو مون،پشتیبانی تجهیزات فیلمبرداری و نور: جمشیدقدرتی، تامین آکسسوار صحنه: امیریوسفی، مجری طرح و سرمایه گذار : حمیدرضا عارف ،تهیه کننده : سحرصباغ سرشت.