- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

چهاردهمین قسمت سریال «شهرزاد» دوشنبه ٢٨ دیماه می‌آید

shahrzad14

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سریال شهرزاد، دوشنبه ٢٨ دیماه، قسمت چهاردهم وارد فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها می شود تا انتظار مخاطبان و هواداران برای تماشای قسمت جدید به اتمام برسد.

فروش آنلاین سریال نیز مانند همیشه از دو سایت  www.shahrzadseries.com [2] و www.filmnet.ir [3] انجام می پذیرد. همچنین وبسایت  www.Emfilm.net [4] ویژه فروش آنلاین هموطنان خارج از کشور است.

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت www.moviekala.com [5] فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

shahrzad14-cover

سریال شهرزاد به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی، محصول موفق شبکه نمایش خانگی است و دوشنبه هر هفته در سراسر کشور، توزیع و پخش می‌شود.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، فریبا متخصص و سهیلا رضوی به همراه ٢٠٠ هنرمند دیگر از بازیگران این مجموعه هستند.