- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» آماده نمایش شد

fehrest

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» به کارگردانی محمد همدانی، پس از طی آخرین مراحل میکس و صداگذاری دالبی، آماده نمایش شد و امروز نسخه dcp این اثر تحویل دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

«فهرست مقدس» در ۸۰ دقیقه تهیه شده و محصول خانه انیمیشن سازمان هنری رسانه ای اوج است که متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

در این انیمیشن برای نخستین بار در ایران بیش از ۵۰ درصد افکت‌های صوتی در فولی استیج توسط آرتیست‌ها شبیه‌سازی و کار در یک فضای آکوستیک ضبط‌ شده است تا در فیلم نزدیک‌ترین صداها به همراه جزئیات متناسب با آنچه در تصویر وجود دارد، شنیده شود.

«فهرست مقدس» روایت گر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر «نجران» کشور «یمن» می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام بازمی‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن براساس سفر قهرمان فیلم با نام «هاران» شکل گرفته است.

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمدامین همدانی، امور رسانه ای: هادی فیروزمندی و محمدرضا تاجداری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.