- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فرهاد اصلانی بازیگر «یک روز به‌خصوص» شد

aslani-asadian

به گزارش سوره سینما [1]، پیش تولید فیلم سینمایی «یک روز به‌خصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان مدتی است آغاز شده و تا کنون حضور فرهاد اصلانی و مصطفی زمانی در این فیلم قطعی شده و همچنان پروسه انتخاب بازیگران ادامه دارد. فرهاد اصلانی پیش از این در مجموعه تلویزیونی موفق «راه بی‌پایان» با همایون اسعدیان همکاری داشته است و برای اولین بار است که در فیلمی از این کارگردان جلوی دوربین می‌رود.
پیش از این حضور مصطفی زمانی نیز در این پروژه قطعی شده بود. البته پروسه انتخاب بازیگران این فیلم که قرار است اواسط بهمن ماه درتهران کلید بخورد، ادامه دارد و به زودی دیگر بازیگران «یک روز به‌خصوص» که از چهره‌های سینما هستند، معرفی می‌شوند.

همچنین اسعدیان در این فیلم چندین چهره جدید دختر و پسر را به سینما معرفی می‌کند که به زودی این ترکیب هم اعلام خواهد شد.

در خلاصه داستان «یک روز به‌خصوص» آمده است: حامد باید براى عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابى که در آینده مسیرهاى متفاوتى را پیش روى او قرار مى‌دهد.

عوامل تولید «یک روز به‌خصوص» عبارتند از نویسنده: همایون اسعدیان با همکاری مجید قیصری، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، صدابردار: ساسان نخعی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مریم هژیروند، دستیاران کارگردان: مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه: ندا قائدی، مدیر تولید: مجید کریمی، مدیر تدارکات: سید‌رسول سیدحاتمی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مجری طرح: مازیار میری و تهیه‌کننده: همایون اسعدیان.

همایون اسعدیان پس از چهار سال دوری از سینما سراغ ساخت «یک روز به‌خصوص» رفته است. «بوسیدن روی ماه» فیلم قبلی این کارگردان به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی که در ژانر دفاع مقدس ساخته شده بود با استقبال منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شد و جوایز متعددی را هم از جشنواره‌های مختلف دریافت کرد.

منبع: صبا