- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بهنوش بختیاری با نقشی متفاوت به «مرداد» پیوست

behnoosh-bakhtiari

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «مرداد» ، بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که در آثار کمدی بسیاری ایفای نقش کرده و در سالهای اخیر حضور پررنگ تری در عرصه سینمای اجتماعی و نقش های جدی داشته است ، این بار با پیوستن به فیلم سینمایی «مرداد» به کارگردانی بهمن کامیار در نقش متفاوت دیگری حاضر خواهد شد.

بختیاری در این فیلم در فضایی متفاوت تر و جدی تر نسبت به تجربه های گذشته خود در سینما نقش زنی به نام «سحر» را بر عهده دارد که باردار است و بزودی قرار است فرزند او به دنیا بیاید.

پیش از این رعنا آزادی ور بعنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «مرداد» قرارداد خود را ثبت کرده بود و این نخستین تجربه همبازی شدن بختیاری و آزادی ور محسوب می شود و در روزهای آینده بازیگران و چهره های مطرح دیگری به این پروژه خواهند پیوست.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرداد» که اولین اثر سینمایی بهمن کامیار و به تهیه کنندگی محمود فلاح محسوب می شود ، آمده “چه مردادی شود بهمن کنار تو ، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی” .

مدیرفیلمبرداری : فرشاد محمدی ، مدیرصدابرداری : خسرو کیوانمهر ، طراح گریم: محسن دارسنج ، طراح صحنه و لباس : حجت اشتری ، مدیر تولید : سجاد رحیمی ، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : امین قوامی ، مدیر تدارکات : محمد ابراهیمی ، منشی صحنه : فرشته عروجی ، عکاس: زهرا مصفا و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی : میثم محمدی

«مهمان مامان» ، «زن ها شگفت انگیزند» ، «ساکن طبقه وسط» و «پنج ستاره» از جمله فیلمهایی است که بهنوش بختیاری پیش از این در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.