- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

گزارش ایوبی به کمیسیون فرهنگی مجلس درباره جشنواره فیلم فجر

ayoubi

به گزارش سوره سینما [1]، سید علی طاهری در تشریح دستور کار امروز دوشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس، افزود: امروز صبح، جلسه ای با حضور سه نفر از اعضای منتخب کمیسیون فرهنگی برای حضور در کمیسیون تلفیق و دستگاه‌های مربوطه اعم از وزارت ارشاد، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات اسلامی قم برگزار شد که بررسی هایی در مورد بخش هایی از احکام برنامه ششم که با حوزه فرهنگ ارتباط دارد مورد بحث واقع شد و قرار است همچنان این نشست ها ادامه یابد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مسئولان وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده خود را در سال ۹۴ ارایه و درخواست‌هایی نیز برای بودجه ۹۵ مطرح کردند؛ همچنین بحث های مربوط به برنامه ششم توسعه با حضور مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: همچنین امروز کارگروهی با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و دیگر اعضای کمیسیون و همچنین رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد و در مورد جشنواره فیلم فجر امسال بحث و بررسی صورت گرفت و گزارشی از سوی وی به نمایندگان ارایه شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: اعضای کمیسیون نیز دغدغه‌های خود را در حوزه جشنواره فجر و تذکراتی که به نظر می‌رسید باید برای جشنواره امسال مدنظر قرار گیرد، ارایه شد.

منبع: خانه ملت