- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سایت تخصصی مدرسه هنر و رسانه «آینه» آغاز به کار کرد

madrese-ayeene

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از آینه، در آستانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، سایت مدرسه هنر و رسانه آینه به آدرس ayenehschool.ir [2] آغاز به کار کرد. این پایگاه تخصصی با محوریت موضوعات سینما به ارائه مطالب آموزشی و تخصصی در شاخه های مختلف هنر و رسانه می پردازد.

بر اساس این گزارش یکی از خلأهای همیشگی موجود در عرصه سایتهای سینمایی و هنری، عدم پرداخت تخصصی به آثار هنری و کمرنگ بودن عنصر آموزش و پژوهش در این پایگاه ها بوده است که سایت مدرسه هنر و رسانه آینه با دوری گزیدن از مسائل ژورنالیستی به دنبال ارائه مطالب تخصصی و آموزشی به مخاطبان خود است. همچنین به گفته سردبیر سایت مدرسه آینه، بر خلاف غالب سایتهای آموزشی که بیشتر مطالبشان به صورت ترجمه یا بازنشر است، تمامی مطالب قرار گرفته در سایت مدرسه آینه به صورت تولیدی و حاصل پژوهش گروه های تخصصی زیرمجموعه مدرسه آینه می باشد.

بر همین اساس هم اکنون از نسخه آزمایشی این سایت رونمایی می شود که در آن مطالب در ۶ قالب «کلاس درس»، «نقد و مقاله»، «فوت و فن»، «معرفی و بررسی»، «خبر و رویداد» و «منابع دیگر» ارائه می شود. در آینده نیز قرار است به مرور، بخشهای «رادیو آینه»، «اسلاید و جزوات آموزشی»، «فیلم آموزشی»، «دوره های مجازی» و چند بخش دیگر به سایت اضافه شود.

به گفته سردبیر سایت مدرسه آینه، این سایت فعالیتهای خود را با موضوعات مرتبط با سینما آغاز می کند و در همین راستا و به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، کارویژه های تخصصی این سایت در رابطه با آثار به نمایش در آمده در این جشنوره به صورت روزانه در پرونده ویژه ای منتشر می شود. همچنین علاقه مندان می توانند از طریق آدرس www.telegram.me/ayenehschool [3] از طریق کانال تلگرام مدرسه آینه از اخبار آن مطلع شوند.