- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

‌نادر طالب‌زاده دبیر همایش بین‌المللی «تحجر و اسلام آمریکایی» شد

nader-talebzade

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از  روابط عمومی این همایش، متن حکم نادر طالب‌زاده به این شرح است:

«جناب آقای نادر طالب‌زاده/ سلام علیکم

با احترام؛ نظر به تخصص، شایستگی، تجربیات ارزنده، مراتب تعهد و سوابق موثرتان، به موجب این حکم به سمت دبیر سومین همایش بین‌المللی «تحجر و اسلام آمریکایی» منصوب می‌شوید.

این همایش، با هدف تبیین منشور روحانیت و بررسی ابعاد و مصادیق مختلف این منشور و شناخت مولفه‌های اسلام آمریکایی و به خصوص موضوع جریان‌های تفرقه افکن مذهبی و البته مولفه مهم نفوذ در بدنه مذهبی با حضور علماء، اندیشمندان و صاحب‌نظران، در اسفندماه سالجاری در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

موفقیت‌های روزافزون‌تان را در برگزاری این رویداد مهم بین‌المللی از خداوند متعال خواستارم./ مرتضی امین‌نیا مدیر موسسه راهبردی حق پژوهی»

نادر طالب‌زاده از پژوهشگران و صاحب‌نظران شناخته شده در عرصه فرهنگ، اندیشه، هنر و سینما، بویژه سینمای بین‌الملل است که دیدگاه‌ها و تحلیل‌های جریان‌سازی نسبت به سینمای غرب و هالیوود دارد. دبیری جشنواره فیلم عمار، پایه‌گذاری حرکت‌های فرهنگی ارزشمندی چون: کنفرانس هالیوودیسم، بیداری اسلامی، افق‌نو، تالیف مجموعه‌های تحقیقاتی، انتشار مقالات متعدد، راه‌اندازی برنامه‌های تلویزیونی مانند “راز” از جمله فعالیت‌های اوست.

شایان ذکر است سومین همایش بین‌المللی تحجر و اسلام آمریکایی دهم و یازدهم اسفند ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.