- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سایت فیلم سینمایی «نفس» به روز شد/ نمایش در کاخ جشنواره

nafas

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی فیلم «نفس»، سایت این فیلم سینمایی با آدرس www.nafas-movie.ir [2]  امروز ۱۵ بهمن ماه همزمان با اکران در کاخ جشنواره به روز شد.

سایت فیلم «نفس» در بخش های مختلف چون گالری عکس، تریلر، خبرنامه، نظرات منتقدان، پوستر و لوگو طراحی شده است.

در بخش گالری، عکس های صحنه، پشت صحنه، لوگو و پوستر بارگذاری شده، در بخش اخبار نیز تازه ترین خبرها از فیلم و بازتاب آنها در رسانه ها قرار گرفته همچنین در این سایت بخش مجزایی برای نظرات منتقدان، نویسندگان سینمایی و مخاطبان فیلم در نظر گرفته شده است.

فیلم «نفس» روایت زندگی چهار کودک با نام های «بهار»، «نادر»، «کمال» و «مریم» است که به همراه پدرشان «غفور» و مادربزرگ خود «ننه آقا» در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان ، دنیایی است پراز رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد.

فیلم سینمایی «نفس» عصر امروز ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در بخش «سودای سیمرغ» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره نمایش داده می شود.

نرگس آبیار پیش از فیلم «نفس»، فیلم هایی چون «اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند» و«شیار ۱۴۳» را کارگردانی کرده است. شرکت سینمایی نورتابان، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.