- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رونمایی از «نفس» در کاخ مردمی جشنواره / قطعه «نفس» به مردم تقدیم شد + دانلود

nafas-mardomi

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی فیلم «نفس»، فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار عصر روز گذشته ۱۶ بهمن ماه در میان استقبال تماشاگران این فیلم در کاخ مردمی در پردیس سینمایی ملت رونمایی شد.

در این مراسم علاوه بر بازیگران فیلم، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به عنوان یکی از سرمایه گذار فیلم «نفس» حضور داشت.

نرگس آبیار کارگردان فیلم «نفس» با ابراز خوشحالی از استقبال مردم از این فیلم سینمایی و حضور در پردیس سینمایی ملت گفت: حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ مردمی، ایده خوبی است و خوشحالم که فرصتی فراهم شد تا در کنار مردم این فیلم را به تماشا بنشینم.

آبیار درباره فیلم «نفس» گفت: این فیلم اثری درباره معصومیت کودکی و نوستالژی هایی است که همه ما به عنوان کودکان دیروز از جنگ داریم.

به دنبال استقبال از این فیلم سینمایی در کاخ مردمی، قطعه «نفس» به آهنگسازی بهروز صفاریان بر شعری از احمد امیرخلیلی و آواز حجت اشرف زاده به مخاطبان فیلم «نفس» تقدیم شد.

نرگس آبیار پیش از فیلم «نفس»، فیلم‌هایی چون «اشیاء از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» و «شیار ۱۴۳» را کارگردانی کرده است.

شرکت سینمایی نورتابان، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

دانلود قطعه «نفس» با آواز حجت اشرف زاده [2]

http://www.sourehcinema.ir/website_contents/uploads/2016/02/Hojat-Afsharzadeh-Nafas.mp3 [2]