- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حضور «بازی‌های رایانه ای عمار» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی

ammar-bazi

به گزارش سوره سینما [1] ، غرفه بازی‌های رایانه‌ای جشنواره مردمی عمار در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

بنابرین گزارش، روابط عمومی جشنواره مردمی عمار با اعلام خبر فوق، عنوان کرد: با توجه به برگزاری نخستین دوره جشنواره بازیهای رایانه ای عمار، جهت معرفی و ارتباط با فعالان این عرصه، غرفه این جشنواره در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی دایر می‌شود.

سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در بخش‌های «رسانه‌های برخط»، «بازی و پویانمایی»، «نرم افزارهای چند رسانه‌ای و تلفن همراه» و «فناوری اطلاعات» از پنجشنبه ۲۲ بهمن الی ۲۷ بهمن ماه ۹۴ در سالن های نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

گفتنی است نخستین جشنواره مردمی بازی‌های رایانه‌ای عمار، در موضوعات «استقلال‌خواهی و استکبارستیزی»، «بیداری اسلامی»، «تحولات منطقه و مسئله فلسطین»، «فن‌آوری هسته‌ای»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و «سبک زندگی ایرانی اسلامی» برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالبهای «بازی نامه نویسی»، «بازی های اندروید» و «بازی های تک مرحله و چند مرحله کوچک PC» در جشنواره شرکت دهند.

در فراخوان این جشنواره، آخرین مهلت ثبت نام آثار در تارنمای جشنواره به نشانی AmmarFilm.ir [2] تا ۱۵ اسفند ماه و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۲۵ اسفند ماه ۹۴ و زمان برگزاری جشنواره، اردیبهشت ماه سال آینده در نقاط مختلف کشور اعلام شده است.