سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۱:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری جشن بزرگ «منتخبین سینمای فجر انقلاب» + پوستر

fajr-enghelab

جشن بزرگ «منتخبین سینمای فجر انقلاب» ویژه ی تقدیر از آثار برگزیده‌ی جشنواره‌ی سی و چهارم فیلم فجر به انتخاب سینمایی نویسان و صاحبنظران جبهه‌ی فرهنگی انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از  روابط عمومی جشن منتخبین سینمای فجر انقلاب، این جشن با همکاری مشترک جنبش رسانه انقلاب (جایزه‌ی ققنوس) و مجمع نویسندگان و منتقدان سینمای انقلاب (تندیس آینه) برگزار خواهد شد که طی آن، صاحبنظران و اهالی رسانه‌ی جبهه‌ی فرهنکی انقلاب، هر یک با اهدای جداگانه‌ی جوایز، برگزیدگان خود از میان فیلم‌های برتر جشنواره‌ی سی و چهارم فیلم فجر را معرفی خواهند کرد.

بر همین اساس برگزیدگان مجمع نویسندگان و منتقدان سینمای انقلاب، مطابق رسم چهار دوره‌ی گذشته از طریق نظرسنجی رسانه‌ای میان سینمایی‌نویسان انتخاب و معرفی شده و منتخبین جنبش رسانه انقلاب (جایزه‌ی ققنوس) نیز به سیاق چند سال گذشته، از طریق نظرخواهی میان صاحبنظران جبهه‌ی فرهنگی انقلاب مشخص و تقدیر خواهند شد.

منتخبین این دو جایزه، سی ام بهمن ماه جاری در تالار اندیشه حوزه‌ی هنری در خلال جشن بزرگ «منتخبین سینمای فجر انقلاب» که با حضور سینماگران، اندیشمندان، اهالی رسانه و صاحبنظران جبهه‌ی فرهنگی انقلاب برگزار خواهد شد، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

fajr-enghelab-poster

این مراسم از ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد و حضور عموم در آن آزاد است.

گفتنی است که تصمیم برگزاری مشترک این جشن، به دلیل هر چه باشکوه‌تر شدن این مراسم اتخاذ شده است.


One thought on “برگزاری جشن بزرگ «منتخبین سینمای فجر انقلاب» + پوستر”

  1. با سلام و خسته نباشید.
    به این می گویند پوستر سینمائی دهه فجر؛ پوستر سینمای ایرانی؛ سینمائی که قرار است در آن، علم و هنر و دین و زندگی، عاشقانه در هم بپیچند ؛ آنهم چه در هم پیچیدنی! و غافلان چه دانند که در هم پیچیدن عاشقانه ی علم و هنر و دین و زندگی، در سینمای ایرانی، چگونه در هم پیچیدنی است! در هم پیچیدنی که اگرچه به متعادل کردن مختصات _ مرئی و نامرئی-این جهانی ما نظر دارد، اما، قصدش بالا کشاندن ما است به مدارهای دیگری از هستی ؛ و غافلان زهستی ، چه دانند که آن مدارها چیست!
    عزیزان، فجرتان پاینده و جشنتان حلال و مبارک باد!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>