- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

یادداشت مدیر سابق شبکه یک سیما درباره فیلم سینمایی «بادیگارد»

badigard

به گزارش سوره سینما [1]، مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک سیما در یادداشتی درباره فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که در جشنواره فجر امسال از طرف دولت اعتدال بایکوت شد، نوشت:

بدون تردید فیلم بادیگارد در جشنواره فیلم فجر امسال یکی از فیلم های دیدنی، جذاب و بامحتوایی در خور تقدیر بود. حاتمی کیا در خلق قهرمان و الگوی قابل ستایش برای جوانان همواره موفق بوده. با دیدن این فیلم تماشاگر احساس غرور و از تماشای آن لذت می بره. کاش داوران عزیز کمی دقیق تر به این فیلم نگاه می کردن و با قرار دادن آن در فهرست کاندیداهای بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه حق این فیلم شاخص و برجسته رو بجا میاوردن.

این روزها در مجامع مختلف هنری به ویژه بین تماشاگران علاقمند سینما به رای داوران در مورد فیلم «بادیگارد» با دیده تردید نگاه می کنن و عواملی بجز تشخیص حرفه ای رو در عدم انتخاب این فیلم مؤثر می دونن البته امیدوارم این قضاوت غلط باشه و داوران عزیز که در سلامت و صلاحیت حرفه ای اونها تردیدی وجود نداره تنها به ملاکهای هنری توجه کرده باشند هرچند که تشخیص اونها با نظر انبوه تماشاگران و کارشناسان هنری سینمای ایران همسو نباشد.

faraji bodygard