- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تهیه کننده برنامه «چند درجه» : جوانان به ورزش‌های هیجانی رو بیاورند

chand-daraje1

به گزارش سوره سینما [1] ، غلامرضا بختیاری تهیه کننده برنامه «چند درجه» در خصوص انتخاب ورزش ها و مشاغل مهیج گفت :انتخاب ورزش ها و مشاغل بیشتر بر عهده تهیه کننده است و با توجه به محدودیت های تقریبا ورزش های (اکستریم) هیجانی در ایران، اتاق فکر برنامه و علیرضا احمدی کارشناس ورزش های (اکستریم) هیجانی در انتخاب سوژه ها کمک شایانی به ما کرد،و البته به دلیل داشتن سابقه فعالیت خودمان در این زمینه هم در این برنامه نقش بسزایی داشت.

بختیاری در ادامه تصریح کرد :تنها علاقه مندی ام به ورزش باعث ساخت این برنامه نشد بلکه شبکه نسیم هم به دنبال چنین برنامه ای بود و مدیران لطف داشتند و کار را به ما سپردند. البته یک سری از ورزش های (اکستریم) هیجانی جزء رشته های تخصصی خود تیم سازنده برنامه است. قبل از شروع برنامه، من و علیرضا احمدی آفرود (رانندگی در مناطق بدون جاده) و غواصی کار می کردیم و در زمان ساخت برنامه، این تجربیات ورزشی به این اتفاق مثبت کمک کرد.

تهیه کننده (خانه ملت) با اشاره به این که ورزش های (اکستریم) هیجانی مختص قشر مرفه جامعه نیست گفت :جوانان به جای این که هزینه های نامتعارفی را صرف تفریحات نا سالم مثل قلیان کشیدن کنند می توانند به این ورزش های هیجانی رو بیاورند.

chand-daraje2

تهیه کننده (صبح بخیر ایران) درباره حضور مردم در استودیو گفت: به دلیل محدودیت فضای موجود در برنامه در حال حاضر امکان حضور مردم را در برنامه نداریم.

بختیاری در خصوص صاحبان مشاغل پر هیجان گفت: در برنامه به مشاغلی چون مارگیری، کار در معدن و ارتفاعات، خنثی کردن مین، نیروهای مخصوص ضد عملیات دزدان دریایی، نیروهای عملیات مخصوص نوپو می پردازد.

وی در ادامه افزود: در فکر این هستیم که فضای برنامه را مستند-روایتی ادامه دهیم.

گفتنی است غلامرضا بختیاری فعالیت های هنری خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و تهیه کنندگی برنامه های ( صبح بخیر ایران)، (خانه ملت)،( جریان) و… بر عهده داشته است.