- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

برگزاری آیین دیدار با عوامل فیلم «بیست و یک اینچ» در موزه سینما

21-inch

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «بیست و یک اینچ»، آیین دیدار با عوامل این فیلم ، طبق روال همیشگی برنامه های گروه هنر و تجربه ساعت ٢٠ روز شنبه با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در موزه سینما برگزار خواهد شد.

این پروژه سینمایی ، پس از گذشت ١۵ سال از تولید آن اکران خود را در گروه هنر و تجربه آغاز کرده و در خلاصه داستان این اثر آمده ؛ در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند و گروگان گیرها قصد دارند به هرترتیب شده جلوی قطع شدن برنامه‌ را بگیرند.

ابوذر صفاریان تحصیلات خود را در زمینه نقاشی و سینما گذرانده و در دهه هفتاد چندین فیلم کوتاه ساخت. در اواخر دهه هفتاد فیلم «بیست و یک اینچ» را ساخت که بعنوان اولین فیلم بلند دیجیتال و مستقل سینمای ایران به حساب میاید .وی  در عین حال تجربیات آهنگسازی هم در کارنامه خود دارد که ساخت موسیقی فیلمهایی همچون «باغهای کندولوس» و«اشکان و انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» از جمله این تجربیات هستند.

در فیلم سینمایی  «بیست و یک اینچ» بهروز جلیلی ، رضا ابری ، مرتضی نجاتی ، احمد ولیان ، بهمن هاشمی رضا معدنی پور ، رضا زنجانیان وفا ، یاسر انتظامی ، محمدرضا کشمیری، چیا بابامیری ، مهران گل محمدی و مهناز افشار ، میترا علیزاده ، لیلازینعلی ، شهره یگانه ، احمد بهرامی ، علی قهرمانی ، محمدحیدری و محسن اویسی به ایفای نقش پرداخته اند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری الهام  فیلم ، نویسندگان : ابوذر صفاریان محمد لطفعلی ، مدیر تصویربرداری: مرتضی هدایی ، تصویربرداران: مرتضی قیدی . رضا طاهری جم ، دستیار اول کارگردان: بهمن دادفر ، دستیار دوم کارگردان: سپهر سبحانفر ، مدیر تولید: رضا زنجانیان ، طراح صحنه : فرهاد ویلکیجی ، موسیقی و خواننده تیتراژ : ابوذر صفاریان و طراح گریم: فریدون پور خلیق و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی : میثم محمدی اشاره کرد.