- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

قسمت نوزدهم سریال «شهرزاد» سوم اسفندماه منتشر می‌شود

shahrzad-19

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد» ، فردا دوشنبه سوم اسفندماه، موعد تماشای این مجموعه پرطرفدار فرا می رسد تا انتظار هواداران و علاقه مندانش به سر رسد.

هفته گذشته، قطعه جدید محسن چاوشی با عنوان «ماه پیشونی» منتشر شد و همانند دیگر قطعه های او برای این سریال، مورد استقبال فراوان مخاطبان به ویژه در فضای مجازی قرار گرفت.

فروش آنلاین و قانونی سریال مانند قبل از سایت Shahrzadseries.com [2] انجام می شود. هموطنان خارج از کشور نیز می توانند این سریال را از وبسایت Emfilm.net [3] خریداری و دانلود کنند.

shahrzad-19-cover

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت moviekala.com [4]  فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، امیرحسین رستمی و … از بازیگران این مجموعه شبکه نمایش خانگی هستند. سیدمحمد امامی تهیه کننده و سرمایه گذاری مشترک از سوی سیدمحمدامامی و سیدمحمدهادی رضوی صورت گرفته است.