- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تیزر جشنواره «چهل چراغ» با صدای وحید جلیلوند / پوستر «چهل چراغ» هم رونمایی شد

40Cheragh

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» تیزر این جشنواره براساس ایده ، طراحی و کارگردانی مهدی مقدم به تصویب کارگروه هنری این جشنواره رسید و گفتار متن این تیزر توسط وحید جلیلوند ، کارگردان ، بازیگر و گوینده مطرح کشورمان به انجام رسیده است و همچنین طراحی پوستر این جشنواره توسط کار گروهی ۵ نفره ، متشکل از گرافیست های مطرح کشور مهدی لک ، عطا محمدی ، سید ایمان ارضی ، محسن جسور و حسین رضایی انجام شد.

این اقلام تبلیغی با هدف اطلاع رسانی در جهت معرفی نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهلچراغ» که با هدف بزرگداشت حرکت عظیم راه پیمایی مردمی اربعین در کربلای معلی، معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه های ملی و بین المللی ، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیره‌ی زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در اریبهشت ماه برگزار خواهد شد ، طراحی و ساخته شده است.

طراحی لوگو تایپ و پوستر جشنواره در این کار گروه ۵ نفره از مرحله ایده تا اجرا حدود دو ماه به طول انجامیده و در این پوستر از نمادهایی چون چراغ ، تسبیح ، مهر و نگاتیو دوربین در پس زمینه ای طلایی و خاکی رنگ استفاده شده است.

40Cheragh-poster

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر جشنواره و ارسال آثار خود تا ۲۵ اسفند‌ می‌توانند با مراجعه به سایت www.chehelcheragh.ir [2] نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

لازم به یادآوری است جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ و همزمان با اعیاد شعبانیه در تهران برگزار خواهد شد.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: تیزر جشنواره «چهل چراغ» [3]