- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مجیدی: برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۰۰ را حمایت می‌کنم

majidi 100

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، رئیس هیئت داوران دهمین جشنواره بین الملی فیلم ١٠٠ در جلسه جمع بندی داوری و در دیدار با دبیر این جشنواره با ابراز خرسندی از سطح قابل قبول فیلم‌های این دوره از جشنواره گفت: بسیار مایلم طی جلسه ای با حضور فیلم‌سازان جوان زمینه همکاری با این استعدادهای نوظهور سینمای ایران را فراهم کنم.

کارگردان فیلم «محمد رسول الله(ص)» سطح فیلم‌های این جشنواره را شگفت انگیز توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد این جشنواره به صورت سالانه و منظم و در تعداد بیشتری از سالن های سینمایی برگزار شود.

مجیدی همچنین نقش دستگاه‌های مختلف را در ترویج سینمای اخلاق و تولیدات ١٠٠ ثانیه ای بسیار مهم خواند و از رسانه ملی خواست با پخش مناسب و ادامه دار این فیلم ها، سازمان ها و نهادها را برای سرمایه گذاری در فیلم هایی که با موضوعات آن ها و در زمینه ترویج اخلاق تولید می شوند ترغیب کند.

گفتنی است، داوری این جشنواره توسط رسول صدر عاملی، محمدرضا جعفری جلوه، بهرام عظیمی، مهرداد غفارزاده و هادی مقدم دوست انجام می شود.

این جشنواره در ۴ بخش، اصلی(مسابقه ملی)، بخش سینمای اخلاق، بخش بین الملل و بخش چشم انداز ۱۴۰۴ (مسابقه) ۱۲ و ۱۳ اسفندماه ۹۴ در پردیس سینما آزادی تهران و اختتامیه آن ۱۴ اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.