- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آغاز اکران آثار «جشنواره فیلم ۱۰۰» از ۱۲ اسفند در پردیس سینمایی آزادی

100-azadi

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، افتتاحیه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای حوزه هنری عصر امروز ۱۱ اسفندماه در سنندج برگزار می‌شود و اکران آثار این جشنواره از فردا ۱۲ اسفندماه در پردیس سینمای آزادی آغاز می‌شود.

فیلم‌های دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ در بخش‌های مختلف «مسابقه ملی»، «مسابقه بین‌‌المللی»، «غیررقابتی»، «نمایش ویژه آثار جشنواره‌های بین‌المللی»، «برگزیدگان دوره نهم»، «آثار منتخب المپیاد دانش‌آموزی»، «تیزرهای تبلیغاتی اخلاقی» در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اسفند‌ماه اکران می‌شوند.

چهار سالن «شهر قصه»، «شهر هفتم»، «شهر هنر» و «شهر فرنگ» پردیس سینمای آزادی در دو روز برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای به اکران آثار مختلف این دوره از جشنواره اختصاص خواهند داشت.

در روزهای برگزاری این جشنواره  ۳ کارگاه با حضور فیلم‌سازان و مدرسان بین‌المللی در سالن شهر فرنگ پردیس سینمای آزادی برگزار می‌شود. دو کارگاه از این سه کارگاه با حضور مدرسان فرانسوی و یک کارگاه با حضور مدرسان دانمارکی برگزار خواهد شد.

آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای به همراه معرفی و تقدیر از برگزیدگان این دوره از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه ۱۴ اسفندماه با حضور بزرگان سینمای ایران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

پردیس سینمای آزادی در تقاطع خیابان‌های شهید بهشتی و خالد اسلامبولی و تالار اندیشه حوزه هنری در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ واقع شده است.