- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آثار برگزیده جشنواره فیلم ۱۰۰ در ایتالیا به نمایش درمی‌آیند

100-festival

به گزارش سوره سینما [1] ، رافائل پونتشلی از کشور ایتالیا در گفت و گو با خبرنگار بولتن خبری دهمین جشنواره بین المللی فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای با بیان اینکه در این جشنواره به نمایندگی از جشنواره ویدیئو میکر ایتالیا حضور پیدا کرده است، گفت: جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ایران جشنواره ای تک در سطح بین الملل است و نمونه چنین جریانی در سینمای جهان را تا به حال ندیده بودیم و برای نخستین بار است که توانسته ایم در این جشنواره حضور پیدا کنیم.

وی همچنین گفت: قرار است در جشنواره ویدیو میکر ایتالیا که در ماه آوریل برگزار می شود، آثار برگزیده جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ایران را به نمایش بگذاریم. قصد داریم تا همکاری بین هنرمندان فیلم‌ساز ایران و هنرمندان ایتالیا در زمینه آثار کوتاه سینمایی وجود داشته باشد. البته خودم هم اثری به جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای ارسال کرده ام.

هرمس منجلاردو از کشور ایتالیا نیز با بیان اینکه انیماتور و فیلم ساز است، دلیل حضور خود در جشنواره فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای را این گونه عنوان کرد: با تولید فیلمی ۱۰۰ ثانیه ای در جشنواره امسال ایران شرکت کرده ام. با تولید این فیلم می خواستم فرهنگ غنی ایتالیا را به ایران نشان دهم و همچنین فرهنگ و سینمای ایران را در ایتالیا برای مردم کشورم به نمایش بگذارم.