- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آئین رونمایی از فیلم سینمایی «دربست» در سینما فرهنگ برگزار شد

eftetah-darbast1

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، آئین رونمایی فیلم سینمایی «دربست» برگزار گردید و محسن افشانی اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

علی خامه پرست فرد ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جملاتی کوتاه از تولید فیلمش گفت: از عزیزانی که بدون چشم داشت مالی در تولید این اثر کنارم بودند سپاسگزارم و تشکر ویژه دارم از بازیگران فیلم که همگی از چهره های مطرح سینما بودند و با حضورشان از سینمای مستقل حمایت کردند.

در ادامه ی مراسم مصطفوی تهیه کننده فیلم نیز ضمن تشکر از میهمانان اظهار داشت: هدف من از حضور در این فیلم بعنوان تهیه کننده تنها حمایت از سینمای مستقل بوده است و ترجیح میدهم یک مدیر تولید حرفه ای باشم تا یک تهیه کننده معمولی.

eftetah-darbast2

وی همچنین در ادامه افزود: این فیلم را با اجازه از تمامی بزرگوارانی که در سینما حضور دارند تقدیم میکنم به راننده های سینما که کمتر ازشون یاد میشه و از بازیگران و تمامی عواملی که در این پروژه همراه و همدل ما بودند تشکر میکنم و در پایان از گروه هنر و تجربه که مسیر اکران این فیلم را هموار ساختند ممنونم.

احمد مسجد جامعی، عبدالله اسکندری، هایده صفی یاری، رضا ناجی، احسان کرمی،شهرام حقیقت دوست، بهرام بهرامیان، مهدی پاکدل ، احمدرضا اسعدی،شهرام شاه حسینی،حسین سلیمانی، بهرنگ علوی، نیما شاهرخ شاهی،خاطره حاتمی، نورالدین حیدری ماهر،محمد حمزه ای،امیر احمد انصاری، محمد یمینی، پدرام شکوری،محمد نیکبخت،میثم مزلقانی، امیر عابدی، سپیده گلچین،کامبیز بنان،مهدیه اعرابی، فروزان جلالی، فرزاد رحمانی،امیر محمد متقیان،احسان الله دادی،محمد بدرلو،حمید بهرامیان ،سعید اژدرپور،علیرضا آرا ، مجید توکلی و مهدی نصرتی از جمله چهره های حاضر در این مراسم بودند.