- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«مرداد» به یوسف آباد رسید/ فیلمبرداری اولین فیلم بهمن کامیار ادامه دارد

mordad

به گزارش سوره سینما [1]، «مرداد» عنوان اولین فیلم بلند سینمایی بهمن کامیار به حساب می‌آید که تهیه‌کنندگی آن را محمود فلاح بر عهده دارد. فیلمی که اوایل اسفندماه در تهران مقابل دوربین رفت.

پس از پایان فیلمبرداری سکانس‌های خارجی این فیلم در شهرک غرب تهران، در حال حاضر فیلمبرداری این اثر سینمایی با حضور محمدرضا فروتن و رعنا آزادی‌ور، در یک منزل مسکونی در منطقه یوسف آباد ادامه دارد و تا به امروز هم حدود ٣٠ درصد از تولید انجام شده است.

تا به امروز فیلمبرداری این اثر سینمایی در لوکیشن‌های مختلفی از جمله بیمارستان فوق تخصصی نورافشار در نیاوران و سالن مزون در ولنجک به انجام رسیده و علاوه بر محمدرضا فروتن و رعنا آزادی‌ور، مهتاب کرامتی و بهنوش بختیاری نیز مقابل دوربین رفته‌اند و فیلمبرداری تا اوایل فروردین ٩۵ ادامه خواهد داشت.

«مرداد» که به‌عنوان اولین فیلم بلند سینمایی کامیار محسوب می‌شود، در فضایی اجتماعی به معضلات زندگی یک زوج جوان می‌پردازد که پس از سال‌ها دچار مشکلاتی شده‌اند و در خلاصه داستان این فیلم آمده: چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می‌فهمم اینجایی.

اسامی کامل بازیگران این فیلم عبارتند از محمدرضا فروتن، رعنا آزادی‌ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهادپور، پروین ملکی، علی گل‌زاده، عاطفه للهی، نیلوفر مولایی و با حضور افتخاری اندیشه فولادوند و با هنرمندی مهتاب کرامتی.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، تهیه‌کننده: محمود فلاح، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری، مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، دستیار یک کارگردان: آرمین آذری، عکاس: زهرا مصفا، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: میثم محمدی.

بهمن کامیار پیش از این فیلم «نیم» را با بازی فریماه فرجامی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است.

منبع: صبا