- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فراخوان تولید ۴۰ اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع معضلات شهری

tasvire-shahr

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه تصویر شهر از همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با جشنواره فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای خبر داد و گفت: این موسسه در سال آینده ۴۰ اثر ۱۰۰ ثانیه‌ای با موضوع شهر تهران تولید خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و فیلمنامه‌های‌شان را با اولویت مباحث شهری، نقد بدرفتاری‌های اجتماعی، مسائل زیست‌محیطی، زیست شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان به همراه رزومه کاری خود به نشانی پست الکترونیک (tasvireshahr95@gmail.com [2]) ارسال کنند تا پس از بررسی، نسبت به حمایت و تولید آن‌ها اقدام شود.

بر اساس این گزارش، علاقمندان تا پایان فروردین‌ماه ۹۵ فرصت دارند تا طرح و فیلمنامه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده، ارسال کنند. همچنین هر متقاضی می‌تواند به تعداد نامحدود، طرح و فیلمنامه ارائه دهد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های ۳-۲۲۸۹۳۱۴۲ (موسسه تصویر شهر) تماس و یا از طریق کانال تلگرامی پردیس ملت به آدرس (http://Telegram.me/mellatcinema [3]) در جریان آخرین اخبار و اطلاعات این فراخوان قرار بگیرند.