- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازیگر بتمن از «شوالیه تاریکی» راضی نیست!

batman

به گزارش سوره سینما [1]، دیگر چیزی تا اکران «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» باقی نمانده و مخاطبان سینما و خصوصا هواداران فیلم های ابرقهرمانی منتظرند تا یک بار دیگر بعد از حدود چهار سال بتمن را روی پرده نقره ای ببینند. بتمنی که یکی از پرحاشیه ترین ابرقهرمانان در سال های اخیر بوده و به زودی با بازی بن افلک ترسیم می شود. تا چند ماه دیگر هم باز مطالبی در سایت ها خواهید دید که بر پایه موضوعاتی چون «رده بندی بهترین بتمن های تاریخ»، «کدام بتمن بهتر است؟!، «بن افلک بدترین/ بهترین بتمن تاریخ؟!» و… شکل می گیرند و شکی نیست افلک اگر می خواهد بتمن خوبی باشد، باید یکی از بهترین بتمن های تاریخ سینما یعنی کریستین بیل را در سه گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان شکست دهد.

اما ظاهرا خود کریستین بیل چندان اعتقادی به بهترین بتمن تاریخ بودن ندارد. او می گوید برداشتی که از شخصیت بتمن داشته، فردی با روان پریشان شده است. اما هیچ گاه نتوانسته به طور کامل این تصور ذهنی را روی پرده سینما پیاده کند: « من تقریبا نتوانستم کاری را که آرزو داشتم در این سه گانه انجام دهم، بکنم. کریس (نولان) انجام داد اما من فکر می کنم خیلی هم نتوانستم کار فوق العاده ای انجام دهم.»

او اشاراتی به حضور موفق هیث لجر هم در فیلم «شوالیه تاریکی» کرده است. کسی که به عقیده بیل با پیدا شدن سر و کله اش و بازی درخشانش همه برنامه های او را نقش بر آب کرده بود. حتی بازیگر نقش بتمن اعتراف می کند که جوکر لجر به شدت جذاب تر از بتمن او از کار در آمد.

کریستین بیل در ادامه صحبت هایش اگر چه می گوید با شنیدن خبر حضور بن افلک در نقش بتمن نیم ساعت خیره مانده اما معتقد است او هر کاری توانسته برای بتمن انجام داده و دیگر چیزی برای اضافه کردن ندارد. پس هیچ گاه لباس شوالیه تاریکی را برای بار چهارم نخواهد پوشید.

منبع: تسنیم