- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

گلاره عباسی با «خانمْ سادات» همراه شد

khanoom-sadat-1

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «خانمْ سادات»، قرار است این بازیگر با ایفای نقش نرگس در این فیلم سینمایی همکاری داشته باشد.

گلاره عباسی پیش از این در سریال کیمیا به ایفای نقش فرزانه پرداخته بود و در حال حاضر در سریال خانگی شهرزاد نیز در نقش اکرم در حال همکاری با حسن فتحی است.

«خانمْ سادات» عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجی‌حسنی‌کارگر است که  به کارگردانی  و تهیه کنندگی مریم ابراهیم‌وند و نویسندگی علی اکبر محلوجیان در حال ساخت است و با برداشتی آزاد به تصویرسازی شخصیت این شهید می پردازد.

امین زندگانی، آفرین عبیسی و بهمن زرین پور در این فیلم به ترتیب به ایفای نقش شهید حاجی حسنی کارگر، مادر و پدرش می پردازند.

khanoom-sadat-2

براساس این گزارش، از جمله عوامل این فیلم می توان به داود امیری فیلمبردار، محمد قومی طراح چهره پردازی، سحر شهامت طراح صحنه و لباس، سحر مصیبی مدیر برنامه ریزی، حسن خضر آبادی مدیر تولید، امید قربانی مدیر تدارکات، میثم مولایی تدوین، مریم مجد عکاس، شهره فهیمی منشی صحنه، ویژیوال افکت شهاب الدین نجفی و بهروز معاونیان صدابردار و صداگذاری اشاره کرد.

شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی، دوم مهر ماه سال جاری همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک گفت.