- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

عطاران برای «دراکولا» درخواست پروانه نمایش داد+عکس

deracula

به گزارش سوره سینما [1]، رضا عطاران سومین فیلمش را با نام «دراکولا» ساخت. این در شرایطی بود که بسیاری از حضور این فیلم سینمایی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اطمینان داشتند اما در پایان اثار راه یافته به جشنواره نامی از این اثر سینمایی نبود.

سوژه این فیلم سینمایی در ارتباط با خون آشام است که سینمای ایران تا به این لحظه به این نوع سوژه نپرداخته که البته دلایل خود را درد و عطاران به عنوان یک بازیگر توانمند به خصوص در آثار کمدی این بار سوژه‌ای را برای کارگردانی انتخاب کرده است که قطعاً بااشراف به امکانات فنی داخل به سراغ آن رفته است.

یکی نکات مهم در اجرای درست و ایجاد وحشت در مخاطب در این نوع ژانر نوع نورپردازی و دکور فیلم است که در یکی از تصویر های زیر می‌توانیم این طراحی صحنه را در یک قاب شاهد باشیم.

عطاران نقش خون آشام یا وامپیری را بازی میکند که از نقطه ای ناشناخته وارد ایران شده و اولین شخصی که سرراهش قرار میگیر یک معتاد است!!

آقای خون آشام به راحتی خون این معتاد را می مکد اما بعد از مدتی آثار اعتیاد در وجود خون آشام مشاهده می شود و همین ماجرا وضعیت کمیکی را برایش رقم می زند.

معین رضا مطلبی فیلمبرداری این فیلم را به عهده گرفته است.

ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمد عدالت‌زاده، ژیلا دائی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی دوریش، سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی در فیلم «دراکولا» بازی می کنند.

در ادامه شاهد تصاویر دیگری از فیلم سینمایی «دراکولا» با بازی سیامک انصاری  خواهیم بود.