- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رقیب ایرانی قصه‌های نارنیا آماده نمایش می‌شود

bachehaye-jasor

به گزارش سوره سینما [1]، حجت‌الله سیفی در ارتباط با آخرین فیلم سینمایی که کلید زده بود، به نام «بچه‌های جسور۲» گفت: در حال حاضر این اثر به مرحله تدوین رسیده و بعد از آن نوبت به اجرای برخی ویژوال‌های مهم فیلم می‌رسد؛ چراکه بیش از ۷۰ درصد از «بچه‌های جسور۲» نیاز به جلوه‌های بصری دارد که این کار توسط یک گروه ۱۵ نفره در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: بعد از این مرحله باید برای صداگذاری، یک برنامه بسیار ویژه طراحی کنیم؛ چراکه صداگذاری‌های این اثر با توجه به جلوه‌های ویژه‌ای که به کار می‌رود، بسیار خاص خواهد بود. فضای این اثر سینمایی بسیار فانتزی و تخیلی است، بدین جهت CG و ۳D از ابزارهای مهم کاری ما در این فیلم سینمایی بوده‌اند.

سیفی با اشاره به برخی از صحنه‌های جذاب این اثر تخیلی، اظهار کرد: تصور کنید در «بچه‌های جسور۲» که ۳ نوجوان بازیگر اصلی آن به همراه یک کوتوله، تصمیم به سفر می‌گیرند که طی این سفر برای این نوجوان‌ها، ماجراهای خاصی پیش می‌آید، مثلاً یکی از صحنه‌های جذاب آن این است که در جدالی بین این نوجوانان و شیاطین شاهد هستیم، می‌بینیم که آنها با گراز و یک مورچه غول‌پیکر به جدال می‌پردازند. فضای این فیلم سینمایی شبیه به ارباب حلقه‌ها و نارنیا است که دیگران با دیدن این فیلم به سینما افتخار خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: بازیگران این فیلم سینمایی، نیما شاهرخ‌شاهی، جلیل فرجاد، لیلا بوشهری و چند بازیگر خوب تئاتر هستند که در این پروژه ما را همراهی کرده‌اند.

مدیر فیلمبرداری «بچه‌های جسور۲» نیز محمد قلیزاده است.

منبع: فارس