- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سام قریبیان «کبیسه» را می‌سازد

sam-gharibian

به گزارش سوره سینما [1]، سام قریبیان سال آینده دومین فیلم خود در مقام کارگردان را مقابل دوربین می‌برد. این فیلم که «کبیسه» نام دارد، اقتباسی از یک داستان غیر ایرانی است و فیلمنامه را خود قریبیان نوشته است.

او که امسال فیلم «۳۶۰ درجه» را روی پرده داشت، چند ماه درگیر ساخت سریال «عالیجناب» بود. تهیه‌کننده این سریال ابتدا خبر داد که همزمان با انتخابات اسفند ماه توزیع خواهد شد. اما قریبیان هفته گذشته در گفت‌وگو با آی سینما خبر داد که همچنان مراحل فنی «عالیجناب» را پیش می‌برد.

سام قریبیان در بازگشت به ایران فیلمنامه «گناهکاران» را نوشت که پدرش فرامرز قریبان کارگردانی کرد و قریبیان پسر برای آن نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد.

او به تازگی نگارش فیلمنامه «کبیسه» را به پایان رسانده و اردیبهشت ماه برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام می‌کند. حدود سی درصد از فیلمبرداری این فیلم در جنوب کشور و سایر بخش‌ها در تهران خواهد بود. بر خلاف سایر فیلمنامه‌های سام قریبیان که معمولا پرشخصیت است، «کبیسه» فقط پنج شخصیت اصلی دارد و قریبان مشغول مذاکره با بازیگران مد نظر خود برای بازی در این نقش‌هاست.

از عوامل فیلم تاکنون فقط حضور فرامرز قریبیان به عنوان تهیه کننده، سام قریبیان نویسنده و کارگردان، بهرام دهقانی تدوین، حسن مصطفوی مدیر تولید، عادل معصومیان دستیار و برنامه ریز و شیوا آبا مدیر تبلیغات و مشاور رسانه مشخص شده‌اند.

منبع: آی سینما