- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مهمانان جدید در سریال شبکه نسیم/ «دورهمی» از جمعه روی آنتن می‌رود

dorehami1

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، مجموعه تلویزیونی «دورهمی» که این روزها در مرحله تصویربرداری قرار دارد از جمعه هفته جاری ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. در اولین قسمت از مجموعه برزو ارجمند به عنوان مهمان حضور خواهد داشت.

دومین قسمت از مجموعه نیز ساعت ۸:۱۰ دقیقه روز یکشنبه و بعد از تحویل سال نو روی آنتن می رود. همچنین پخش روتین مجموعه بعد از قسمت روز یکشنبه از این پس جمعه ها و شنبه ها ساعت ۲۳ شب خواهد بود. مجموعه در سه نوبت نیز تکرار می شود.

همزمان با آغاز پخش تصویربرداری همچنان در حال انجام است و تاکنون مهمانانی چون علی پروین، بهنام صفوی، سروش صحت، مهراوه شریفی نیا، فرمان فتحعلیان، شبنم مقدمی و علی زندوکیل در دکور پروژه حضور یافته و همراه با سایر بازیگران به گپ و گفت پرداخته اند.

مجید مظفری، برزو ارجمند و رضا یزدانی مهمانان پیشین این برنامه بوده اند.

dorehami2

مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنج بر و امیرمهدی ژوله بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

ثبت نام برای حضور تماشاگران در استودیوی این برنامه همچنان از طریق سایت www.tvnasim.ir [2] و www.dorehamitv.ir [3] در حال انجام است.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: طراح صحنه و دکور: مهدی هاشمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: پیام حسین سوری، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، عکاس: مهراد اصلان زاده، طراح سایت: علی رشیدی.