- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پخش جهانی «محمد‌رسول الله (ص)» به کجا رسید؟

mohamad-s

به گزارش سوره سینما [1]، اکران فیلم سینمایی «محمدرسول الله (ص)» آخرین اثر سینمایی مجید مجیدی از اوایل شهریورماه امسال در سینماهای کشور شروع شد و حالا روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد. از همان ابتدای اکران، حرف و ادعاهای زیادی در مورد اکران بین المللی این فیلم مطرح بود.

محمد صابری مدیر شرکت سینمایی نور تابان، شرکت تولیدکننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» در مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ادعای جدیدی در مورد اکران جهانی این فیلم مطرح کرده است.

صابری درباره آخرین وضعیت اکران بین المللی فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» گفت: امروز صبح قرارداد اکران جهانی فیلم به امضای ما رسید و آن را برای امضای طرف مقابل فرستاده ایم، آن‌ها شرایط ما را پذیرفته اند و اکران جهانی این فیلم یکی از کم نظیر ترین اکران‌های بین‌المللی خواهد بود.

وی درباره آخرین آمار فروش این فیلم افزود: تا به این لحظه فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» توانسته است ۱۸ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان بفروشد و استقبال از این فیلم در شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد.

صابری درباره اکران این فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» در نوروز ۹۵ گفت: این فیلم در این ایام در سینما آفریقا به اکران خود ادامه می دهد.

منبع: تسنیم