- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

همراه با «خداحافظی تلخ» محسن چاوشی/ توزیع قسمت بیست و سوم «شهرزاد» از فردا

shahrzad23

به گزارش سوره سینما [1] به نقل از روابط عمومی سریال «شهرزاد»، علاقه مندان و مخاطبان این مجموعه، می توانند قسمت بیست و سوم را از مراکز عرضه محصولات فرهنگی و سوپرمارکتها در سراسر کشور خریداری کنند. همچنین هفتمین قطعه محسن چاوشی با نام «خداحافظی تلخ» در این قسمت منتشر می شود. آهنگ و تنظیم این اثر را محسن چاوشی با شعری از فاضل نظری انجام داده است. گیتار الکتریک کاری از عادل روحنواز و ویولن از احسان نی زن است.

فروش آنلاین و قانونی سریال از وبسایت رسمی Shahrzadseries.com [2] و نرم افزار موبایلی فیلم نت filmnet.ir [3] انجام می شود. هموطنان خارج از کشور نیز می توانند این سریال را از وبسایت Emfilm.net [4] خریداری و دانلود کنند.

shahrzad23-cover

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی وی دی این سریال از سراسر کشور در سایت moviekala.com [5]  فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

سریال «شهرزاد»، به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی، با سرمایه گذاری سیدمحمد امامی و سیدمحمدهادی رضوی هر دوشنبه در سراسر کشور توزیع می شود.