- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

حوزه هنری «جشن تولد» را پخش می‌کند

jashne-tavalod3

به گزارش سوره سینما [1]، عباس لاجوردی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «جشن تولد» جهت دریافت پروانه نمایش و اکران گفت: در مورد اکران فیلم، با حوزه هنری به تفاهم رسیدیم اما هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست.

وی درباره زمان مناسب اکران برای این فیلم با توجه به موضوع آن گفت: فکر می‌کنم اوایل خرداد مناسب باشد؛ چون در این زمان بحث آزادسازی خرمشهر به میان می‌آید. از طرفی جریان این روزهای سوریه با موضوع فیلم ما بی‌ربط نیست و بسیار استراتژیک است.

وی افزود: البته درست است که سوریه سوژه اول رسا‌نه‌های دنیاست اما باید توجه کنیم کشور خودمان در اولویت قرار دارد و اگر در مرزها و بیرون ار آن شهید می‌دهیم، به خاطر جلوگیری از آمدن دشمن به سرزمینمان و دفاع ا از مرزهای ایران اسلامی در جهت برقراری امنیت است.

وی ادامه داد: اگر از ورود و شکل‌گیری گروهک‌های تندرو جلوگیری نشود، به دولت تبدیل می‌شوند. در نتیجه تجهیزات جنگی و قدرت بیشتری به دست می‌آورند و به جای گروه باید شاهد کشور تروریستی باشیم.

این کارگردان در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود عنوان کرد: هم اکنون روی دو طرح که یکی موضوع دفاع مقدسی و دیگری اجتماعی دارد تمرکز دارم.

لاجوردی در بخش پایانی صحبت‌های خود در مورد کوتاه کردن زمان فیلم خاطرنشان کرد: احتمالا حدود یک دقیقه از کل فیلم کوتاه شود.

گفتنی است؛ عباس لاجوردی با فیلم «جشن تولد» در بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان