سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۵ در ۴:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

تکذیب عدم حضور حمیدیان در تبلیغات شهری «بادیگارد» + عکس

bodygard-ad

روابط عمومی فیلم سینمایی «بادیگارد» به شیطنت برخی رسانه ها مبنی بر عدم حضور بابک حمیدیان در تبلیغات شهری این فیلم واکنش نشان داد.

به گزارش سوره سینما ، اطلاعیه روابط عمومی فیلم سینمایی «بادیگارد» پیرامون شیطنت برخی رسانه ها مبنی بر عدم حضور بابک حمیدیان در تبلیغات شهری این فیلم به شرح ذیل است:

«در پی شیطنت برخی رسانه ها و ایجاد حاشیه مبنی بر عدم وجود تصاویر بابک حمیدیان در تبلیغات محیطی فیلم سینمایی «بادیگارد» آن هم در میانه اکران موفق تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا لازم به ذکر است در تمامی اقلام تبلیغاتی فیلم اعم از پوستر، تیزر و بیلبورد نام آقای حمیدیان پس از نام آقای  پرستویی و خانم زارعی ذکر شده و همینطور در تیزرها حضور آقای حمیدیان مشهود است.

همچنین در پاسخ به این ادعای ناصحیح که تصاویر بابک حمیدیان در هیچ یک از بیلبوردهای تبلیغاتی این فیلم حضور ندارد تصویر زیر ارائه می گردد. امید که همکاران محترم رسانه ای در انتشار اخبار رعایت اخلاق حرفه ای و تقوا را بنمایند و از اختلاف افکنی و حاشیه سازی ناصواب بپرهیزند.»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>