- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

با بازگشت تام کروز و امیلی بلانت قسمت دوم «مرز فردا» ساخته می‌شود

edge-of-tomorrow

به گزارش سوره سینما [1]، طبق اعلام استودیوی «برادران وارنر»، کریستوفر مک‌کوئری سازنده فیلم‌های اکشنی مانند «جک ریچر» و «ماموریت غیرممکن ۵» کارگردانی دنباله بعدی «مرز فردا» را بر عهده خواهد داشت.

مک‌کوئری که خودش جزو تیم نویسندگان فیلم اصلی بود، این‌بار کار نگارش سناریوی قسمت دوم را به جو شراپنل (فیلمنامه‌نویس درام ورزشی «نژاد») و آنا واترهاوس سپرده است.

فیلم اصلی «مرز فردا» (Edge of Tomorrow) به کارگردانی داگ لیمان و با بازی تام کروز، امیلی بلانت و برندن گلیسن در سال ۲۰۱۴ روی پرده رفت و موفق شد به فروش قابل قبولی در گیشه دست پیدا کند. کل فروش فیلم در باکس آفیس جهانی از مرز ۳۷۰ میلیون دلار عبور کرد و این در حالی است که سهم گیشه امریکای شمالی در فروش فیلم حدود ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

داستان «مرز فردا» که با اقتباس از رمانی ژاپنی به قلم هیروشی ساکورازاکا ساخته شده است، در آینده رخ می‌دهد؛ زمانی که بیگانگان به زمین حمله کرده‌اند و شخصیت کروز هر بار که می‌میرد خودش را در یک بازه زمانی تکرارشونده می‌یابد. در واقع، ویلیام کیج مجبور می‌شود بارها و بارها روز قبل از مرگش را زندگی کند.

نویسنده و کارگردان ۴۷ ساله امریکایی همچنین قرار است به زودی ساخت قسمت ششم «ماموریت غیرممکن» را آغاز کند. تام کروز، ربکا فرگوسن و جرمی رنر به عنوان بازیگران اصلی در دنباله بعدی این فرنچایز سینمایی موفق حضور خواهند داشت.

کروز هم در پی موفقیت گسترده «ماموریت غیرممکن ۵» این روزها حسابی سرش شلوغ است و در حال حاضر مشغول بازی در نسخه مدرن فیلم ترسناک «مومیایی» است. بازیگر ۵۳ ساله که به تازگی بازی در قسمت دوم «جک ریچر» را به پایان رسانده، همچنین قرار است به زودی خودش را برای بازی در قسمت دوم فیلم به‌یادماندنی «تاپ‌گان» آماده کند.

منبع: آی سینما