- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نشست پژوهشی سینمای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

mirkarimi-mohamadi

نشست پژوهشی سینمای انقلاب اسلامی با حضور منوچهر محمدی تهیه کننده، شهریار بحرانی و رضا میرکریمی کارگردان در حوزه هنری برگزار می‌شود.

سوره سینما- به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در این نشست تخصصی که به مناسب روز هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار می شود؛ صاحب نظران حوزه ی سینما به تحلیل و برسی هنر انقلاب اسلامی در سینما، شاخص‌ها، چالش ها و چشم انداز پیش روی سینمای انقلاب اسلامی خواهند پرداخت.

این نشست با حضور منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم سینمائی حوض نقاشی، دارنده سیمرغ بلورین تماشاگران ازسی ویکمین جشنواره فیلم فجر، شهریار بحرانی کارگردانی که فیلم سینمایی « ملک سلیمان» را به عنوان آخرین کار سینمایی خود در کارنامه دارد و رضا میرکریمی که امسال با فیلم «خسته نباشید» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت؛ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ روز ۲۴ فروردین ماه۹۲ در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می شود.

این نشست ازسری برنامه‌های روز هنر انقلاب اسلامی است که طی روزهای ۲۰ تا ۲۹ فروردین ماه با برگزاری نشست‌های پژوهشی در رشته‌های سینما، ادبیات، موسیقی و … و نیز اکران فیلم، برپایی نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی و… در سالن‌ها و گالری‌های حوزه هنری برگزار می‌شود. ساختمان مرکزی حوزه هنری در خیابان سمیه نرسیده به تقاطع حافظ واقع است؛ و ورود برای عموم آزاد است.