- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اسپیلبرگ «ربودن ادگاردو موتارا» را می‌سازد

Steven-Spielberg

به گزارش سوره سینما [1]، «استیون اسپیلبرگ» که در دو سال اخیر فیلم‌های «پل جاسوس‌ها» و فیلم هنوز اکران نشده «BFG» را ساخته، قرار است پس از پایان مراحل تولید فیلم «آماده باش بازیکن شماره یک»، در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی فیلم «ربودن ادگاردو مورتارا» را به سینما بیاورد.

«مارک رایلنس»، بازیگر مطرح انگلیسی که در اسکار ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم «پل جاسوس‌ها» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگری نقش مکمل مرد شد و در فیلم «BFG» نیز بازی کرده، قرار است در فیلم «ربودن ادگاردو موتارا» نیز شخصیت اصلی را مقابل دوربین ببرد.

«ربودن ادگاردو موتارا» با فیلمنامه‌ای از «تونی کوچنر»، روایت داستان کودکی یهودی در سال ۱۸۵۸ در شهر بولونیای ایتالیاست که پس از به زور گرفته شدن از خانواده‌اش به صورت مخفیانه غسل تعمید می‌شود تا به عنوان یک مسیحی بزرگ ‌شود. تلاش خانواده وی برای بازگراندن فرزندشان به یک مبارزه سیاسی بزرگ میان مقامات پاپ و نیروهای دموکراسی در ایتالیا می‌شود.

به گزارش ورایتی، «رایلنس» پس از بازی در فیلم جنگی «دونکریک» ساخته جدید «کریستوفر نولان» به پروژه فیلم «اسپیلبرگ» خواهد پیوست.

«استیون اسپیلبرگ»، کارگردان سرشناس سینمای جهان که آخرین‌بار با فیلم «لینکلن» با بازی «دنیل دی لوئیس» در سال ۲۰۱۲ توانست نامزد جایزه اسکار شود، پیش از این در سال ۱۹۹۳ با فیلم «فهرست شیندلر» و در سال ۱۹۹۸ با فیلم «نجات سرباز رایان» دو جایزه اسکار بهترین فیلم و یک اسکار کارگردانی را از آن خود کرده است.

این فیلم‌ساز ثروتمند در سال ‌۱۹۹۳ جایزه شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز، در سال ‌۱۹۹۵ جایزه سزار افتخاری فرانسه، در سال ‌۱۹۸۷ جایزه اسکار افتخاری و در سال ‌۲۰۰۴ جایزه «آکی‌را کوروساوا» جشنواره توکیو را گرفت و در سال ‌۲۰۰۳ نام وی در تالار مشاهیر هالیوود ثبت شد.

فیلم «BGF» جدیدترین پروژه سینمایی «استیون اسپیلبرگ» به احتمال فراوان به زودی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ رونمایی می‌شود.

منبع: ایسنا