- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بازیگر «ابد و یک روز» شایعه حضور در فیلم کیمیایی را رد کرد

neshast abad (5)

به گزارش سوره سینما [1]، پریناز ایزدیار بازیگر فیلم «ابد و یک روز»، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از زمانی که سیمرغ بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم فجر برای حضور در فیلم «ابد و یک روز» دریافت کرده اید آیا در انتخاب فیلم ها سختگیر شده اید؟ گفت: سیمرغی که دریافت کرده ام خیلی تازه است، اما کلا هر سالی که می گذرد خوب است که درجا نزنیم و این ربطی به دریافت جایزه ندارد و من همیشه اینجوری فکر کرده ام، قطعا جایزه با خودش مسئولیت هایی می آورد و من نسبت به خودم احساس مسئولیت بیشتری می کنم، اما اگر سیمرغ هم نبود تلاش می کردم هر روز پیشرفت کنم.

وی افزود: به این صورت سختگیر نشدم بیشتر پیشنهادها عوض شده و بهتر شده است؛ چراکه اعتماد به بازیگر بیشتر می شود ولی خود من تلاش کرده ام در فیلمی بازی کنم که نقشش را دوست داشته باشم و قطعا درگذشته اشتباهاتی داشته ام و تلاش می کنم این اشتباهات کمتر شود.

بازیگر فیلم «ابد و یک روز» و بازیگر سریال «شهرزاد» درخصوص پیشنهادات سال ۹۵ خود گفت: پیشنهادات خوبی در سال جدید داشتم و ۳ کار را صحبت کرده ام که هر ۳ کارهای خوبی هستند و در حال مذاکره هستم و هنوز به نتیجه نرسیده ام که سر کدام کار بروم.

ایزدیار در پاسخ به این سوال که آیا کارگردان جدی مانند آقای کیمیایی در بین آنها حضور دارد؟ گفت: از طرف آقای کیمیایی پیشنهادی نداشتم ولی کارهایی که پیشنهاد شده کارگردانان خوبی دارند ولی هنوز در حال مذاکره هستیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نقش اول چقدر برایتان با اهمیت است؟ گفت: واقعا بازی در نقش اول یا دوم برایم خیلی مهم نیست و  و گاهی نقش های مکملی هستند که خیلی جذابتر از نقش یک است.

منبع: فیلم نت نیوز