- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علیرام نورایی: بازیگر کافی‌شاپی نیستم

aliram1

به گزارش سوره سینما [1]، علیرام نورایی که بعد از بازی در فیلم سینمایی «قلاده های طلا» دچار حاشیه هایی در عرصه کاری خود شد، گفت: هیچ کس حاشیه ها را دوست ندارد و بال و پر دادن به آن فقط شرایط زندگی را سخت تر می کند ولی خوشبختانه آن دوران گذشت.

وی افزود: همان موقع هم می دانستم با گذر زمان همه چیز تغییر می کند و این را همان سال ها هم اشاره می کردم. الان همه چیز سر جای خودش است و با اینکه عده ای دوست داشتند حال من را بد کنند اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. به نظر من حاشیه ها همیشه هستند و نمی توان از آنها گریخت فقط باید همه چیز را به دست زمان سپرد.

بازیگر مجموعه «جاده چالوس» با اشاره به اینکه هر کاری سختی های خود را دارد، گفت: من برای کارم زحمت می کشم و با عشق انجام شان می دهم به همین خاطر به تک تک کارهایی که بازی کردم افتخار می کنم و دوست شان دارم.

وی درباره تازه ترین فعالیت هایش گفت: به تازگی در سریال «آسپرین» برای شبکه نمایش خانگی بازی کردم و در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر هم فیلم سینمایی «جشن تولد» را داشتم که در دمشق سوریه فیلمبرداری شد و تجربه خوبی بود. همچنین در فیلم «یتیمخانه ایران» هم حضور داشتم که جزو بزرگترین افتخارات زندگی ام خواهد بود و امیدوارم هرچه زودتر اکران عمومی شود و مردم این کار را ببینند.

علیرام نورایی اشاره کرد: خوشحالم که بیشتر آثاری در ژانرهای خاص به من پیشنهاد می شود و از این بابت خدا را شکر می کنم. من بازیگر کافی شاپی نیستم. جالب اینکه از این دست پیشنهادها خیلی کم به من می شود و خودم هم کار سخت را بیشتر می پسندم تا اینکه در خانه بنشینم و دیالوگ های عاشقانه بگویم.

وی در پایان با تایید اینکه پیش تر در نقش هایش از ورزش پارکور استفاده می کرد، گفت: من دوازده سال پیش ورزش پارکور را شروع کردم و آن موقع بدن آماده تری داشتم. همچنان ورزش می کنم اما به خاطر آسیب دیدگی هایی که پیدا کردم کمتر می توانم پارکور تمرین کنم ولی سعی می کنم اگر فیلمی پتانسیل اکشن پارکوری داشته باشد حتما انجام دهم.

منبع: مهر