- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بتمن و سوپرمن، مرد عنکبوتی را گرفتند!

batmanvsupermancomicconposter

به گزارش سوره سینما [1]، «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» با پشت سر گذاشتن فیلم «مرد عنکبوتی» تبدیل به هفتمین فیلم پر فروش کمیک بوکی تاریخ شد. ساخته جدید زک اسنایدر در حالی به رتبه هفتم رسیده که بالاتر از خودش دو فیلم «انتقام جویان»، «مرد عنکبوتی ۳»، «مرد آهنی ۳»، «شوالیه تاریکی» و «شوالیه تاریکی بر می خیزد» را می بیند.
جدیدترین بتمن سینما موفق شده در سینماهای جهان بیش از ۸۲۹ میلیون دلار فروش داشته باشد. سهم سینمای آمریکا از این فروش حدود ۳۱۱ میلیون دلار بوده است. عددی که ۵۰ میلیون دلار کمتر از فروش «ددپول» در آمریکای شمالی به حساب می آید.

«بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» با انتقاد های تند منتقدین همراه بوده و عموم صاحب قلمان سرشناس سینمای امریکا نقد های تندی به آن نوشته اند. با همه این حرف ها این اثر پس از انیمیشن «زوتوپیا»ی دیزنی که ۸۸۲ میلیون دلار فروش داشته است، دومین فیلم پر فروش سال بوده است.

آخرین ساخته کارگردان فیلم «۳۰۰»، قرار است آغاز گر مجموعه فیلم های ابرقهرمانی دی سی- بردران وارنر باشد. این مجموعه امسال با «جوخه انتحار» دیوید آیر ادامه پیدا می کند. فیلمی که با بازی ستاره هایی چون ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو ربی و بن افلک ساخته شده و برای نخستین بار پس از «شوالیه تاریکی»، از جوکر بر پرده سینماها رونمایی به عمل خواهد آورد.

منبع: تسنیم