- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تاخیر ۵ ساعته در نمایش «یتیم‌خانه ایران» در جشنواره جهانی فیلم فجر

yatimkhane-1

به گزارش سوره سینما [1]، شب گذشته فیلم سینمایی«یتیمخانه ایران» تازه ترین اثر سینمایی ابوالقاسم طالبی در بخش نمایش بازار فیلم با تاخیر ۵ ساعته به نمایش در آمد.

به دلیل مشکلات فنی، ساعت نمایش فیلم از ۱۹:۳۰  به ساعت ۰۰:۳۰ بامداد تغییر یافت. این اقدام باعث شد که مخاطبان محدودی فیلم را تماشا کنند.

افشین اسدزاده مدیر امور فنی و آماده‌سازی فیلم‌های جشنواره  درباره مشکل نمایش فیلم «یتیم خانه ایران» در کاخ جشنواره گفت: این فیلم به دست ما رسیده بود، مشکل فنی هم برای نمایش نداشت. اما زمانی که می‌خواستیم فیلم را روی سرور سیو کرده و برای نمایش در سالن آماده کنیم، متاسفانه چند بار با اختلال مواجه شدیم و در نهایت فیلم با تاخیر به سانس ساعت ۲۴ رسید.

او ادامه داد: با رفع این مشکل، فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» روی پرده رفت. بابت این مشکل از کارگردان و عوامل فیلم و مخاطبان جشنواره عذرخواهی می کنیم.

«یتیم خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی درباره قحطی در ایران است. علیرام نورایی، جعفر دهقان و … در این فیلم بازی می‌کنند. سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم