- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

چرا حافظ ناظری پیشنهاد بازی در فیلم کیمیایی را رد کرد؟

hafez-nazeri

به گزارش سوره سینما [1]، حافظ ناظری که از سوی مسعود کیمیایی برای بازی در یک فیلم سینمایی دعوت شده بود، اعلام کرد که مشغله هایش اجازه همکاری در این پروژه را نمی دهد.

حافظ ناظری در یادداشتی نوشته است:

«دوستان عزیزم چند روز پیش در یک جمع خودمانی به دعوت هنرمند برجسته و نُواندیش جناب مسعود کیمیایی عزیز به همراه پدرم حضور پیدا کردم که در آن جا صحبت و پیشنهاد حضور من در فیلم جدید ایشان به عمل آمد.

بعد از آن نشست با توجه به شرایط فیلم و برنامه های فشرده من پیرامون برگزاری کنسرت های «ناگفته» که از هفته آینده آغاز می شود و ضبط اثر دومم که باید در خارج از کشور انجام دهم، شرایط را برای حضورم در این فیلم مناسب نمی دانم. چرا که من دوست دارم اگر در کاری حضور پیدا می کنم با تمام توان، دقت و تمرکزم به آن بپردازم و با توجه به شرایط کنونی ام این امکان برایم فراهم نیست.

این اولین باری نیست که پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی به من داده می شود. بی شک حضور در فیلم استاد مسعود کیمیایی برای هر فردی باعث افتخار است. امیدوارم این افتخار در زمانی بهتر نصیب من شود. دلیل سکوتم در این چند روز هم این بود که نمی خواستم به این حواشی دامن بزنم ولی افزایش فشار رسانه ها و افکار عمومی من را وادار به بیان این توضیحات کرد.

در پایان از همه شما عزیزانم بابت کامنت های مهربانانه و دلواپسانه شما متشکرم. یک تشکر صمیمانه هم از اصحاب رسانه دارم که در این مدت تا این حد به من لطف داشتند و یک عذر خواهی هم به خاطر عدم پاسخگویی پیرامون این مسئله بدهکارم.»

منبع: ایسنا