- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

ماجراها و کاراکترهای تازه در جدیدترین قسمت «تبدیل شوندگان»

transformers

به گزارش سوره سینما [1]، کمپانی پارامونت از آکیوا گلدمن نویسنده فیلم نامه این مجموعه فیلم خواسته، ایده های تازه ای در دل داستان قسمت تازه بگنجاند.

با اضافه شدن این ایده های تازه، کاراکترهای جدیدی وارد داستان می شوند و این موضوع، انتخاب بازیگران تازه برای قسمت پنجم را ضروری می کند.

به همین خاطر است که تهیه کنندگان این اکشن ماجراجویانه و علمی تخیلی، تی جی میلر و جرود کارمیچل را برای بازی در دو نقش مهم و تازه آن انتخاب کرده اند.

اما هنوز اطلاعی از نوع نقش و کاراکترهای این دو بازیگر در دست نیست. آن ها در کنار مارک والبرگ، به مبارزه با روبات های بد داستان فیلم می پردازند.

مارک والبرگ که برای دومین بار در نقش کاراکتر کید ییگر ظاهر می شود، به یاری گروهی از روبات های فضایی می آید که در روی کره زمین، مشغول مبارزه با روبات های بدذات هستند.

کلید فیلم برداری قسمت تازه «ترانسفورمرها» اواسط فصل تابستان زده می شود.تاریخ ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۷ به عنوان زمان نمایش عمومی فیلم تعیین شده است.

مایکل بی فیلم ساز و تهیه کننده فعال سینما، کارگردانی قسمت تازه «ترانسفورمرها» را به عهده دارد. او یکی از تهیه کنندگان فیلم هم هست.

او قسمت اول نسخه احیا شده فیلم را در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرد. این فیلم در آمریکا و بقیه کشورهای جهان بالای یک میلیارد دلار فروش کرد.

منبع:جام جم